CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 15 August 2011

MONYET SAYA !!



kat sini aku nk kenalkan. CHENTA aku yang sgt2 koya = poyo.! nama dia MUHAMMAD HAWARI BIN HAMRAN. u can call him, ARY. haha. aku syg sgt kat dia. wlupun byk kali dia sakitkan hati aku. buat aku nangis tiap2 malam. tunggu dia mcm org gila kat sini. selama hampir 9bulan aku dgn dia, mcm2 dugaan yg datang. ada yg suka ada yg duka. tp adat la kan? ada jugak yg bantah hubungan kitorang. tapi nk buat mcm ne. aku dah syg dia. aku mula kenal dia masa mula2 aku stay kat Kuantan.  sweet sgt cara perkenalan kitorang. kelakar pon ade gak. tanggal 04/12/10 , kami declare. aku ingat bleh la dia jaga aku kat sini sampai aku habis study 3tahun lagi. tapi tanggal 28/2/11 , dia kena outstation pulak kat KL atas sebab2 yg xdapat nk dielakkan langsung! xsangka sgt dia pergi jauh tinggalkan aku sorang2 kat sini.. start dari situ, kami bercinta kira jarak jauh jugak lah. dan dia semakin berubah.. entahlah. orang kata bila kita setia, pasangan kita begitu jugak. tapi??? yg berlakunya adalah sebaliknya. sedih gila kowt aku. tp dia pandai pujuk aku, yakinkan aku. aishhhh.!!entahlah. tak tahu.. asal awak pandai jaga diri awak sudahlah. kitorang jumpe 2bulan sekali je. dan sekarang. aku gila xsabar nak cuti raya!! nak jumpa!! maybe kami xdapat raya same sebab dia kerja .,tp takpelah. ermm.. apa pun yg jadi kat hubungan ni nanty. kita serah pada TAKDIR. walau awak jahat dgn org sekarang ni, AWAK TETAP ORANG PUNYA !! <3



0 comments: